Summa sidvisningar

söndag 28 februari 2010

Simrishamn

Idag har jag varit i Simrishamn!
Äntligen vågade jag mig ut och köra utan risk för snö eller stormvindar.
Fick viktväktar kycklinggrya av mina gulliga föräldrar som helt supportar
min viktnedgång =)
Till kaffet bjöd jag dem på viktväktar bar och kola =)
Körde kustvägen hem och kollade sista resterna av snödrivor vid havet.
Måtte det inte komma mer nu!!

Igår lördag umgicks jag med min syster.Hon och jag var på modevisning på gamla Scala biografen och efteråt fikade vi på Snuggles!
Som omväxling till Espresso House =)

Nu försöker jag bli varm igen, hade nog lite för lite kläder på mig idag på min utflykt.
Har så enorma vårkänningar så bara måste klä av mig lite....

Nu ska jag baka ett bröd, har gjort surdeg i veckan, så hoppas det blir bra!

Kramar!!!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!