Summa sidvisningar

tisdag 30 mars 2010

Uppdatering


Har inte kunnat sitta vid datorn någon längre stund sedan i onsdagskväll när min förkylning bröt ut. Både näsa och ögon har runnit sen dess. Natt som dag, men idag tisdag har det äntligen stoppat. Ögat ser relativt skapligt ut och blåsorna på munnen verkar också på väg att ge med sig.
Men jag har ringt och sjukanmält mig veckan ut. Inte så mycket för min egen skull men för alla som jag skulle komma och smitta.
Önskar dem en frisk påsk!

Här hemma händer inte så mycket. Lite pärlpyssel, lite film, några timmar sömn efter middag och promenad. Jag sköter min kosthållning och vid vägning idag hade jag minskat 0,4 så trots mycket vila går det på rätt håll iaf.

Imorgon ska jag besikta min bil, hoppas den oxå är ok.
Och på torsdag, sen kväll, kommer David hem över Påsken.
Det är jag Tacksam för <3




Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!