Summa sidvisningar

tisdag 25 maj 2010

Ceasars nya vänner


När jag är ute på mina promenader med Ceasar träffar jag ibland denna goa tjej och hennes goa kille och de stannar och kelar med Ceasar och han blir så glad.
När jag skulle sjunga i Marsvinsholm i Söndags frågade jag om de ville låna honom och de sa ja.
Så vi stega 5 trappor upp Ceasar o jag och han gick glatt in till dem. Tittade på mig när jag sa att jag snart kom tillbaka och stannade kvar som om han bodde där.
Känns så skönt att veta att han också har kul när jag har det och inte behöver ligga hemma och bara vänta på mig
Läste på Facebook sen att hon skrivit att hon hade världens sötaste hund hos sig och det var ju sant!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!