Summa sidvisningar

måndag 24 maj 2010

Musik




är livet! Att sjunga med Gospelkören är underbart härligt!
Jag är verkligen en scen-nörd nu. Trivs jättebra däruppe och sjunger för allt vad min röst bär!
Först i torsdags hade vi vår stora vårkonsert med 15 nya gospel sånger.
Nästa hela Marsvinsholmskyrkan var fullsatt.
Så kul att se kända ansikte med.
Tack till er som kommer och njuter!

På söndag kvällen hade vi avslut tillsammans med de andra två körerna och sjöng tre sånger var och det var mässa med nattvard och sommarpsalmer!
http://www.youtube.com/watch?v=TPqJnGq6-sA


Hemma i min lägenhet finns det musik i alla rum, just nu går min nyaste skiva med Cheryl Cole som var med på Skavlan och jag föll direkt och köpte cdn. Den är så bra!

Annars har jag firat min födelsedag sen jag sist skrev här!
Gjorde precis vad jag kände var skönt för mig hela dagen. Inga bjudna gäster inga 7 sorters kakor.....
Fick present av I.S kvällen innan så jag hade paket till frukost på sängen!

S-b kom med en present till mig inan jag hann till jobb.

Där blev jag gratulerad av två avdelningar och fick två presenter.

Till viktväktarna för nytt resultat.... 8,6 kg =)

På kvällen var det stick-cafe och när jag steg in på Per Helsa sjöng Karin Glenmark och alla gäster Ja må hon leva!
Firade mig själv med laxsmörgås och ett glas vin, kaffe och cookie =)

Så jag är nöjd!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!