Summa sidvisningar

måndag 10 maj 2010

värme Tack!

Magnolian blommar!
Hur kan den i denna kyla... svårt att förstå.
Är så kallt så man fortfarande behöver vantar. Otroligt, efter denna vinter.
Vi behöver värme. Speciellt jag!

Denna vecka är jag bokad hela veckan på samma avdelning med avbrott för Kristi Himmelsfärds dag då men i alla fall.
Kul att få vara lite delaktig och ha rutiner med barnen.

I helgen vände jag upp och ner på mina garderober och tur att jag är som en liten ekorre för långt inne hittade jag 7 par byxor som inte passat på länge men som nu satt fint på min mage!
Kul, kul!!! Sorterade även sjalar och halsband så det är fint som i en boutique här nu =))

Ska träffa två väninnor i helgen och ha klädbyteskväll med vin, mat och klädprovning.
Brukar bli många glada skratt då.

Sen hörde jag nånting om sol till helgen,,,, Hoppas....

1 kommentar:

Ingrid sa...

Synd att det är så långt till Ystad! Jag skulle också vilja vara med på klädbytardag. Kram



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!