Summa sidvisningar

torsdag 24 juni 2010

Äntligen sommarvindar och Semester =)

Under dagens långpromenad stannade vi i skuggan och vilade en stund. Då är det en härlig sommardag!

Har satt fast sommarnaglar på mina fingrar. Känner mig så fin =)
De underbart goa barnen som jag haft sedan de började på småbarnsavdelningen slutar!! De är 6 år och ska börja förskolan !!
Blivit avtackad med blommor av flera av dem och det kändes riktigt sorgligt att säga hejdå för när jag kommer tillbaka efter sommaren är de inte längre där . Snyft....

Här är min favorit plats =) Med Chailattemuggen från Esspresso House i handen i solen =)

Midsommarfest med midsommarsång. Jag och Lisa spela gitarr och så åt vi glass och jordgubbar =)


Här är ännu ett kärt fika ställe. Hartmans, här tillsammans med en mycket kär väninna =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Blev något förvånad när jag(högt
uppe i Lofoten)ser en bild på mig själv.Aja,baja Gunvor!
Kram/Solan



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!