Summa sidvisningar

söndag 6 juni 2010

Min Peugeot har anlänt!!
Bestllde den i början på mars och inte förrän 3 juni kom den till Hammenhög och jag kunde Äntligen hämta den!!
Samma dag fick Susanne på jobb sin andra dotter =)
Ett datum att minnas för oss båda.

Här har jag parkerat på Vintergatan och det ser nästan ut som gathuset också är mitt men det är bara en synvilla =)
Så fort jag hämtat den körde jag hem till mina föräldrar. Pappa har ju varit med och betalat och jag vet att han också älskar nybilsdoften =)
Vi grillade på deras uteplats och firade min röda älskling !

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!