Summa sidvisningar

tisdag 15 juni 2010

När ingenting händer.....


....som inte händer andra, som diska, tvätta, stryka, städa, röja-Då står det still i mitt kreativa skapande. Då kommer inga tankar att skriva om.Då är det fullkomligt lugn i hjärnan.
Vilket i o för sig kan vara skönt ibland.

Hade en dikt med i Y A i tisdags som jag skrev när snön vräkte ner men som antagligen kommit bort i lagret hos dem. Fick god respons som alltid bland vänner o mamma o pappa.
Men önskar att jag presterat något nytt sedan dess men det är blankt, lika blankt på pappret som i pannan.
Kanske för att all energi gå åt att kämpa med vikten vilket ju är en liten succé i sig =)
Har 3 stjärnor, en för varje 3 kg som försvunnit.
Har ett lås dit man får nyckeln vid målvikten och låset då 10 % uppnåddes.
Var så lycklig för att jag kom i gamla byxor för ett tag sen och nu är de för stora!
Ja det är nog så, all energi går åt att hålla motivationen på topp för endast då fungerar det!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!