Summa sidvisningar

lördag 21 augusti 2010

Min budget


Idag har jag suttit vid datorn och gått genom räkningar och utgifter från denna underbara sommar.
Det har varit många roliga fynd på rea både i Ystad och Borås.
Men nu får det räcka!!
Nu har jag lovat mig själv köp-stopp och det är väl lika strukturerat som mina propoints när det gäller mat.
Finns det inga points kvar blir det ingen mat.
Finns det inga pengar kvar blir det inte mer shopping.
Därmed basta!!

Mycket i livet är gratis!
Ögonshopping t ex =)
Det gjorde jag på Flash igår och de tyckte det var helt ok =)

Nä... men annat oxå.
Promenader på stranden, läsa bok på balkongen, kaffe på sängen på morgonen....

Jag har det så bra och lever i överflöd jämfört med många andra <3

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!