Summa sidvisningar

tisdag 17 augusti 2010

undrar

om sommaren är slut....
Är regn och åter regn nu.
Lite värme till hade jag inte sagt nej till.
Jobbar på nya schemat nu men genast blev jag flyttad till annan avdelning där det var sjuk personal och jag behövdes bättre...
Ja det ska jag ju vara tacksam för att jag behövs, menar jag men har ju fått löfte om lite med stabilitet med fler timmar på bara en avd.

Ska snart på viktväktarmöte. Får se hur det går...
Äter ju lagad mat på jobb varje dag och var hos Syrran igår och fira Vincent och hos Helen m fam på grillat i söndags och genast är det så svårt att veta hur många points jag fått i mig.
Tänker hela tiden på vad jag äter men det blir lätt för mycket iaf.
Bäst är det att själv laga all mat, alla dagar, alla veckor....

Hörs mer senare..

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!