Summa sidvisningar

onsdag 25 augusti 2010

MÅ BRA KONCEPT =)


Jag är helt övertygad att om alla med fibromyalgi mådde bra inuti skulle all värk försvinna så småningom.
Jag mår mycket bättre nät jag är bekymmersfri.
Men hur ofta är man det?
Hur lätt är det att inte bry sig om allt och alla och bara tänka på sig själv?
Davids kraschade dator, Pappas för-sakta-puls, Yvonnes sjuka pudel o s v
Men dagar som jag kan hålla andras bekymmer ifrån mig är värdefulla stunder för mig.

Igår var jag på viktväktarmöte eller iaf vägde jag mig.Ingen var på mötet så skippade att sitta där själv =)
Minus 8 hg.... på rätt spår igen, jubel i bilen och pussar över min hund som satt där och väntade..Helt underbar känsla.
Och då handlar det för en stund bara om mig!

Vårt stick café startade oxå igår.
Helt ensam cyklar jag dit och den enda jag egentligen känner lite är Karin Glenmark.
19 tjejer från 17 till 80 år sitter och sticka, fikar, pratar och jag bara sjuder av livsglädje!!

Idag vaknar jag seg, huvudvärk och så trött men börjar inte jobba förrän 13.30 och när jag kommer dit vet jag att min livsglädje återvänder igen.
Älskar mitt jobb, mina goa ungar som jublar hej Gunvor när jag kommer.

Trots min fibromyalgi är jag lyckligt lottad.
och Tacksam.

1 kommentar:

Lars sa...

Kullerbytor, Gunvor. Kullerbytor. Det är lösningen. Ner på golvet och rulla!



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!