Summa sidvisningar

söndag 14 november 2010

Fars Dag

Idag har jag bakat Mina Mini kanelisar. 73 bullar på en sats med lättmjölk och flytande margarin och råsocker och sötningsmedel. Så en liten bulle har bara en propoints och jag kan ha en till kvällskaffet varje dag !!

Körde ner med Ceasar till slingan igår efter jag varit i Skårby. Det blåste ganska bra här på Klostergatan men i skogen var det helt vindstilla.
En jättefin promenad blev det. Jag plockade mossa och tall kvistar och pysslade lite runt mitt kalenderljus när jag kom hem.
Idag är det alla pappors dag.
Jag har en underbar pappa så jag firar gärna honom!
Finns nog många som inte vill. På bilden demonstrerar pappa sin nya mobil med touch-skärm.
Han är helt otrolig! Duktigare på allt sånt modernt än många i min ålder.
Pappa har fyllt 82. Mycket aktningsvärd ålder tycker jag.
Ska ringa honom och sjunga lite nu efter kaffet.

Jag var hos mina föräldrar förra lördagen istället för idag.
De var så nöjda med det. Vi åt räkor tillsammans och gick på gravarna i mörkret.
Denna helgen har jag tränat extra inför julkonsert med min kör och jag har tvättid och Ceasar måste badas.
Sen är min ork slut...


Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!