Summa sidvisningar

torsdag 18 november 2010

Oxe eller tvilling

Läste horoskopet på kvällspostens hemsida i morse. Jag är två dagar ifrån att vara tvilling så jag brukar läsa båda. Idag skulle en oxe ha en lugn dag, utan större händelser. En tvilling däremot skulle ha mer känslomässiga upplevelser under dagen.
Hade en mycket delaktig arbetsdag med mina arbetskamrater. Nät jag skulle gå ut med Ceasar efter det stod en av mina grannar i trappan och vänta på hjälp från Telia. Jag har alltid tyckt att han är mycket snygg men aldrig pratat med honom. Vi konverserade en bra stund. =)
När vi nästan var hemma igen efter vår promenad i småregn runt innerstan mötte vi en dam med en liten hund dom både var blind o döv och 17 år gammal. ( x7= 119 år!) men han vifta glatt på svansen till Ceasar.
Hon var bekymrad om sin hund och då berätta jag att min uppfödare sagt att huvudsaken är att en hund är pigg när den kommer ut för då mår den bra. Hon blev så glad när jag sa det och tackade mig uppriktigt när vi skiljdes åt.
Kul att kunna glädja någon så.
Ikväll var det kör- träning och med 4 sång vänner i bilen dit och hem efter två härliga timmar kan jag inte annat än avsluta dagens blogg med att jag är nog mest tvilling iallafall. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!