Summa sidvisningar

torsdag 18 augusti 2011

Fredagsfika


Varje fredag är en speciell känsla och alltid är det någon som köper frallor och då är det speciellt fika tillsammans.
Imorgon anmälde jag mig frivilligt att hjälpa till på småbarnsavd för de var kort med personal.
Vilket betyder att jag får fika en sista gång med dem på Humlan.
Sen blir det inte möjlighet att hjälpa till där mer när mitt ansvarsbarn kommer tillbaka från semester.
Så här skrev Jane på fb ikväll

Imorgon e ingen vanlig dag, för de e bullefrulle med Gunsan dag, hurra, Hurra, HURRRRAAAAA!!! ♥


Glad man blir =))

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!