Summa sidvisningar

lördag 6 augusti 2011

"Synd bara att ingen vill ha mig på riktigt....."


Igår fredag var det jazzfestival i Ystad med Claes Jansson och ett jazzband som spelade nere på Fritiden. Hade bestämt med C och en av hans vänner från Borås att gå dit och lyssna.
Skyndade mig från jobb och hämtade Ceasar och så satt de båda på bänken här och väntade på mig. Kändes väldigt kul!
Träffade ett par från Helsingborg som vi satte oss hos utanför inträdes staketet och det hördes ju lika bra där och var nog mer lagom ljud för Ceasar.
Tjejen babblade hela tiden på om sitt liv.... så det blev inget njutande av musiken direkt....
Däremot kom Solbritt ner från parkeringshus taket där hon lyssnade och gav mig en kram.
Det var nog det bästa !
Gick vidare efter en stund till Per Helsa och fikade.
och sen vandrade vi vidare på Östergatan och C och jag fick en liten stund för oss själva när kompisen gick på systemet.
Då tankade jag lite go energi från honom att leva på tills nästa gång vi ses :0)

Idag har jag fått sms om inbjudan av BA att gå ut och äta.
Det var evigheter sen sist, i februari tror jag så trodde han glömt mig faktiskt....
Fick sms av Ingrid när jag berätta "måste va kul att va så populär" skriver hon...

Men min egen tanke är bara...Synd att ingen av dem (eller någon annan) vill ha mig på riktigt ....

Uppryckning igen ifrån sorgens tankedal----!!!

Har jobbat en vecka nu igen efter semestern.
Vill inte säga att allt är som vanligt för vi är ihopslagna . Hela enheten är i vårt hus.
Hela vår förskola är på en avdelning med blandade barn och personal.
Jag tycker enbart att det är kul!
Sista dagen med Christel igår.
Om 4 veckor kommer deras baby!!
Önskar så innerligt att det ska gå bra för dem efter allt de gått genom!!
Hon fick en liten ägg-berlock från "Pearls for girls" av mig som Lycka Till.

Nu färgar jag håret och plockar bort lite tjejfjun från ansiktet som inte bör vara där så jag blir lite finare inför kvällen....

Önskar alla en lördag full av välbehag =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag känner mig nästan överväldigd.....Tack!
F.ö.hoppas jag att du hade trevligt med BA.
Via cyberrymden en kram till dig
från Solbritt.



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!