Summa sidvisningar

tisdag 14 februari 2012

Ändrar om i mitt liv

Har tagit ett beslut att att inte kämpa för att orka mer....
Det kan läsas i min blogg att det varit dags ett tag för förändring om inte det ska gå åt skogen med mig
Igår var Yvonne här och jag sa det högt först till henne och sen var jag hos Annika min sjukgymnast och även där fick jag bekräftelse på att jag tänker rätt.

Jag vill orka mitt arbete.
Vill vara rädd om mig och gå på akupunktur och avslappning varje vecka.
Vill spendera så mycket tid jag kan med Ceasar, man vet ju inte hur länge han finns kvar här hos mig.
Så jag backar undan från allt annat, behöver kvällarna i mitt ide, behöver ha lite "tråkigt",


Och har tagit paus från kören.
Att sjunga älskar jag. Energin det ger älskar jag. Peters musik älskar jag.
Men det är så mycket annat med samkörning, tider, timmar utan Ceasar som tynger ner mig istället.
Så jag har skrivit till Peter och förklarat, men tänker åka och lyssna på min kör så mycket jag kan....

Behöver hitta mitt lugna jag.
Är så stressad och orolig inuti.
Vilket ju ger mig så mycket värk.
Har funderat på att höja dosen på mina antideppresiva men provar hellre så här först.
Vintern och kylan har ju också sin del i värken
men det går ju mot vår iallafall.



Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!