Summa sidvisningar

fredag 10 februari 2012

Semesterdag fredag

Har haft en vecka med en trasig kropp. Fick hjälp av Annika med en låsning i svanken i tisdags em men hade ramlat i pulkabacken på fm så vä arm och lår här värkt värre i värre för varje dag sen dess.
Hade föräldrasamral onsdagskväll och personalmöte torsdagskväll som både stärker min pedagogroll och som jag absolut inte ville missa.
Så bad om semester idag. Full av insikt att jag orkar inte stå på benen en dag till efter det.
Känns som ett rätt beslut verkligen.
Vi ska bara gå hundpromenader, se film, äta gott, ta varmt bad, pärlpyssla, sticka, läsa, sova, ja ni vet semestersysslor hela fredagen!!
Kram!!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!