Summa sidvisningar

onsdag 1 februari 2012

Spa-dag!

Igår hade jag semester. Helt underbart att vakna en tisdag och vara ledig.
Var på viktv fm. Stod på exakt samma vikt som för 14 dagar sedan.
Efter lunch och promenad körde jag till Saltsjöbaden som var målet för min Semester. Spa!
Härliga timmar!
Simmade. Bubbelpoolade. Bastade. Fikade och om igen från början. Sist låg jag i sängen och läste när min syster körde hem. H
Jo Yvonne var med. Ingrids resa blev inställd för mannen hennes var sjuk så vi får ta repris nästa gång hon kommer.
Kände mig så lugn och avslappad och härligt trött när jag kom hem.





Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!