Summa sidvisningar

måndag 20 februari 2012

Det blir en vår

Solen skiner. Snön ha smällt. Ännu är det frost och kallt på natten. Men det känns att den kommer. Och det värmer ett fruset hjärta.

Var i kyrkan och lyssnade på min kör i Bjäresjö igår. Anna pratade om att man kan planera sin kalender men sen händer ändå saker som inte går att planera. Det är livet, Guds sätt att stanna, finnas och lyssna orden kändes menade till mig.
Körens nya gospel var helt underbara.
Peter pratade med mig och vi kom överens om en paus och nya tag till hösten.






Hämtade Ceasar efteråt och gick en snabb promenad i Lilleskog. Det var så fint med solen som kikade ner mellan molnen.




Redigerade bilder och la ut dessa på Facebook.




Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!