Summa sidvisningar

onsdag 22 augusti 2012

Livet går vidare

Jag har pratat av mig med alla som velat lyssna och bryr sig. Kändes jättejobbigt de första dagarna och den känslan kommer säkert tillbaka när det närmar sig nästa operation men tills dess låter jag alla de tankarna vandra vidare. Idag har jag träffat mitt nya resursbarn. Det känns väldigt spännande med ny termin och nya utmaningar. Vi har bestämt planeringsdag, utedag, temadag o s v. Jag kommer vara tre dagar på min gamla avd och med samma personal. Och de andra två ska jag hjälpa till på andra avs där det är störst behov. Finns barn med många olika behov att tillgodose. Är härligt nu när alla flyttar från småbarn till vår avdelning för man känner den ju redan lite. När jag kommer hem går jag en lång promenad med Ceasar och sen har vi siesta. Som vi kan sova tillsammans. Jag har verkligen den bästa hunden för mig! Idag parkerade vi på P platsen ich gick rundan om Matinan hem. Den är lite för mycket men så himla fin!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!