Summa sidvisningar

onsdag 8 augusti 2012

Semster idag igen

Jag började garderobstädning i fredags. Oj vad kläder det blev undanpackade. 5 kassar.
Men ännu står klädstången framme. Är lite kläder kvar jag ej bestämt mig om ännu.
Lördag var jag nämnligen med syrra och svåger på utflykt till Helsingborg.
Jättemysig dag. Kul!
Vi parkera vid båtarna och gick upp till gågatan och till Ebbas Café. Inrett i 50 tals stil med gammaldags kakfika. Så mysigt!!
Sen fortsatte vi flanera bland butiker och neråt småbåtshamnen.
Var några tjejer som sjöng och dansade som vi kollade på en stund men var lite för hög volym för hundar
Sen blev det promenad genom Stadsparken. Jag hade skoskav och gick barfota i gräset.
På andra sidan parken blev vi sugna på sallad och satte oss på café Kroks. Supergod Caesarsallad! Och trevlig personal som fixa vattenskål till våta hundar utan att vi ens bad om det!
Sen åkte vi hemåt igen.
Mycket härlig dag. Trött ja men med ett leende.
Inte värre än så.
Söndag. Bara vila!
Måndag och tisdag fick jag va på stora avdelningen igen.
Inte många barn men lite fler personal tillbaka.
Och superbra arbetstid 9.30-13.30.
Både sovmorgon och ledig em.
Nu har jag semester och passar syrrans hus och hund.
Berättar mer om det imorgon.
Gonatt!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!