Summa sidvisningar

torsdag 2 augusti 2012

Lugna veckan

Lugn på arbetet.
Arbetat med soldalens barn och personal denna vecka
Lite barn och endast en kollega under 4 långa timmar.
Riktigt avkopplande!
Detta gör att jag orkat annat denna vecka
Så har vi solen som fortsatt skina hela veckan och ger energi och mindre värk
Så det har blivit mycket vänner, mycket tjejsnack denna vecka.
Måndag -körde jag ju David till Malmö.

Tisdag- ny bekantskap från Facebook. Claudia -Lånat ut tratt till hennes hund som hon återlämnade över en kopp kaffe i mitt kök.
Lättsamt och trevligt en stund.

Onsdag - kaffe hemma hos Dana och våra gulliga vovvar blir lyckliga.
Har så mycket att prata om, träffas ju inte så ofta.

Idag torsdag kommet Y, min kära lilla syster.
Vi dricker sojalatte från EH och Ceasar får träffa hundkompis igen.

Kust nu ligger jag på rygg i soffan och väntar på henne.
Fläkten snurrar i taket och sprider luft över oss.
Skulle kunna slumra en stund tills syrran kommer.
Är så orolig inuti för saker jag inte klarar av att dela med mig om här.
Saker som jag inte kan göra något åt hur gärna jag än vill.
Älskar så mycket.
Vill så gärna att det ska bli så bra,så bra, så bra..

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!