Summa sidvisningar

söndag 30 december 2012

13 dagar ledigt!

På onsdag när jag ska börja jobba igen har jag haft mina 13 dagar ledigt!

Otroligt nöjd med denna lediga tid.

Haft jul med nära och kära.

Mina föräldrar var här och båda mina söner, en med flickvän och simrishamnssyster med man och son.
Fantastiska kvalitets timmar med promenad i julpyntat Ystad
Med god mat ;) och julgodis! Och lite julklappar!
Med Chicago - kortspel som pappa vann.

Jul
Jul
Jul


Lyckliga timmar.

Sen har David och jag fortsatt med många härliga timmar tillsammans med vår älskade hund

Kärlek

Haft en dag i Malmö på Emporia/ Ikea/ där det bästa var fällen jag köpte till Ceasar som sen blev väldigt uppskattad.



Fredag innan jul firade jag med Angelica och Kim.
Gav julklappar till varandra och åt hemmagjord pizza.
17 April ska jag bli bonusfarmor till deras baby



Idag har vi hämtat Nellie hos Danas son,
så ska hon va hos oss till fredag.

Nyårsafton i morgon bloggar jag om sen.
Nyårsdag åker David hem kl 11 från Malmö så då blir det utflykt dit.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!