Summa sidvisningar

lördag 6 juni 2009

2 dagar utan internet!

Sängliggandes på rygg med toabesök till och från.
Sen sist när jag skrev och satt påbänken utanför Espesso House har
värmen försvunnit
jag varit sjukskriven för ryggbesvär
men fick diarré 11 timmar!
Hade kramper i magen
och satt på akuten
ojojoj....
En kär kollega trodde jag kanske slagit mjälten och tyckte jag skulle ringa sjukhusupplysningen
Där tyckte hon jag skulle gå till akuten OMEDELBART
men sköterskan där sa att mjälten satt på vänster sida och jag slagit mig på höger men tyckte ändå jag kunde träffa en distriktsläkare.
Han lyssna och sa direkt att Naproxen som jag tagit i 5 dagar för värken kan ge blodig diarré' på känsliga magar.
Så enkelt och så jobbigt.
Idag är det äntligen en aning bättre.
Magen är lugnare.

Utanför fönstret står en orkester och spelar för det är Sveriges Nationaldag 6 Juni.
Jag firar genom att lyssna genom fönstret och dricka en mugg Proviva!
Tack för den :o)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!