Summa sidvisningar

söndag 14 juni 2009

Freedom

Drömde en natt i veckan o att David gick och sjöng på en sång han tyckte var bra.
Det är ju en av mina körsånger sa jag glatt förvånad.
När jag vakna slog jag upp ordet sång i min drömbok och fick betydelsen "glädje-
Uppmärksamma vilken sångtext det är"
Freedom var det. Frihet.
Första tanken var det har jag ju men vill ju inte vara själv mer.
Men idag är innebörden stark.
Frihet att ha mina tankar för mig själv, fri att styra min tid själv, fri att äta rätt,,,
Speciellt stark är denna känsla på söndagar. Vill ha frid. Vill inte prata telefon.
Vill bara ha mig själv i mina tankar.
Helig helg frid. Glädje!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!