Summa sidvisningar

söndag 28 juni 2009

Veckan som gick

försökte jag göra varje dag till en minnesvärd dag.
Måndag/shoppa kaffebryggare och sodastream :o)
Kvällen tillbringade jag hos Anette och hennes dotter, med jordgubbar och glass. Mums!
Tisdag/Satt jag hela em i Helens trädgård och fika medan flickorna bada i poolen!
Onsdag/ Satt i min solstol på stranden och blev solbränd!
På kvällen sålde jag mitt första armband på Tradera!
Torsdag/ Till Åbergs trädgård och använde mitt presentkort som jag fått av ett barn på dagis (tacksamma föräldrar)
Fredag/ Karin och jag körde längs sydkusten.
Först till Agdas utanför Smygehuk, sedan till Beddinge och åt hemgjort glass och strut med kaffe, och sist till Torsvik utanför Skurup och köpta Mynta-socker och en svartrandig handduk till mitt kök.
Lördag/ Hämta David i Malmö på stationen, efter en sedvanlig runda på Ikea. :o)
På kvällen när vi kommit hem till Ceasar som tyvärr varit hemma lite själv varje dag p g a värmen , delade vi en pizza.
Så nu ska vi fira semester tillsammans några dagar.

Idag söndag fyller Kristian 28 år!
Tror jag tycker hans dag är mer fantastisk än vad han tycker.
Den absolut bästa stund i mitt liv när han kom ut till världen.
Ett fantastiskt ögonblick. Som jag bara låg och tittade på honom sen.
När David föddes var ju inte födseln det fantastiska på samma vis eftersom man upplevt det innan. Det fantastiska då var att man kunde älska ett barn till lika mycket. Helt otroligt!

Semester-Fortsättning följer... :o)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!