Summa sidvisningar

tisdag 2 juni 2009

Man måste inte fika

på Espresso House alla dagar.... :o) Man kan oxå sitta på bänken framför caféet under trädet och titta på folk som går in och ut som parkerar framför utan att bry sig om vad man får och inte får...
Det gjorde jag och min Cesse en stund i em.
Det är sommar i luften och ryktet säger att det snart ska ta slut igen så det gäller att passa på och njuta. Satt på bänken och filosoferade en stund, en dam viskade något till Ceasar så hans öron lyssna uppmärksamt. Söta tjejer gick glada förbi. En man steg ur sin Bmw och gick in genom entren men han kan ju förstås gått in i klock-affären eller upp i lägenheterna ovanför. Vad vet jag...
Nu ska jag ut en liten runda på cykel tänkte jag med vovven i cykelkorgen. Allt för att få ut allt av den ljumma kvällen.
Jo jag har fortfarande ont, mer ont än vanligt, av mitt gatstens-fall men tror jag får hjälp av mina akupunktur nålar i morgon bitti.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!