Summa sidvisningar

onsdag 10 juni 2009

Familjekväll

Nu har jag sjungit inför alla barn och föräldrar med!
Igår på en av avd hade vi familjekväll. Skulle egentligen varit ute men då det regna
flyttade vi in.
Nästan alla 24 familjerna var där så det blev trångt!
Först efter fikat sjöng vi sånger som vi brukar ta på mina sångstunder (välkommenvisan, katterna på taket, du skåning, skinn och ben, )sen kom Gitte Pålsson in som överraskning och sjöng lite av sina sånger och spela dragspel .Till sist sjöng vi Idas sommarvisa tillsammans, hon med dragspel och jag med gitarr! Proffsigt!
Sen delades ut diplom och jag fick en liten diamant runt halsen precis som Gitte!
Barnen uppträdde med sång och dans oxå innan kvällen avslutades.
En härlig kväll!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!