Summa sidvisningar

fredag 24 juli 2009

David åkt hem

istället har min storasyster och man kommit ner, fast de bor i min andra systers hus just nu och passar hennes hundar när hon åkt på semester med sin familj.
Var där igår när vi vinkat av David vid tåget jag och Ceasar.
Blev bjuden på lammgryta som hon tillagat från ett lamm i Dalarna.Mycket gott!
Gick på krämarmarknad och hittade fynd på gatorna i Simrishamn och så hade hon och jag hade klädbyte på kvällen. Så kul! och bra för miljön!

Idag har jag varit på jobb och hälsat på.
kollat schema och barnantal.
Ska bli kul att vara där på måndag :o)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!