Summa sidvisningar

måndag 27 juli 2009

Tveksamt


om man kan kalla min första dag efter semestern för arbetsdag.
Det var 6 barn och vi var 4 personal, plus en sommarpraktikant.
Frukost med tre nya barn vid mitt bord, barn som aldrig förut träffat mig, men det gick sååå bra :o) Så gick vi ut i solen och och sen gick jag ju hem innan lunch....

Solen värmer ju lika mycket som på semestern så någon höstkänsla har ju inte infunnit sig och det är väl tur för det är ju bara juli....

Satte mig på Hamngatans restaurang och åt pizza innan jag gick hem till min hund.
Måste ju fira! Att jag har jobb! Att jag mår bra!

Sen blev det långpromenad och obligatorisk siesta. Gissa om jag hade svårt att somna en stund till sommarprataren.... (som för övrigt var Petra Mede)
Nix! Missa en timme av programmet...

Ska kolla nu om Dr Phil har börjat sin höst-terminen ekller kör tråkiga repriser fortfarande.
Hörs!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!