Summa sidvisningar

tisdag 1 september 2009

Beroende

av mannens närhet!
Kan inte sitta själv och vänta på att vi ska träffas en annan dag, när han finns så nära, bara en knapp kilometer bort!
Ska cykla dit nu när jag bloggat klart.
Igår kom han till mig och sov.
Tack och lov är han oxå beroende av min närhet.

Idag har vi sjungit ute på gräsmattan igen. Det är inplanerat så varje tisdag när jag kommer till den avdelningen. Fram med gitarren!
Förra terminen var jag där tre dagar i veckan nu är det bara en. Synd.
Känner mig inte riktigt som en i arbetslaget på någon avdelning denna termin.
Mer som vikarie på alla avdelningar.
Men allting tar tid att komma in i, så det blir nog bra med detta med så småningom.
Har ju inget att säga till om. Bara att gilla läget.

Idag har jag suttit i solen på "Koppen" med en väninna.
Bekymrad väninna. Jag hoppas det ordnar sig till det bästa.
Hon är oxå värd att bli lika lycklig som jag är...

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!