Summa sidvisningar

onsdag 3 mars 2010

GÄSP

GÄSP!


Det är konstigt att fast jag känner mig väldigt balanserad och har full koll på tillvaron
så mår jag ändå inte så bra som jag borde.
Är så fruktansvärt trött!
I måndags bara kollapsade jag i soffan efter jobb, promenad och lunch och sov från och till nästan hela em.
Ringde återbud till sjuk.gym.träning och återbud till extra träning med kören.
Kl 20.35 somna jag in för natten...

Ceasar har haft en släng av hund-magsjuka, spydde lördag och haft diarre' natt sen dess.
Kanske gör oron för honom mig matt/och natt promenader förstås.
Kanske är det snön som du är på väg att försvinna och hoppet på en vår, så intensivt så det tar krafter av mig.

Jag vet inte men nu ska jag iaf sova igen....

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!