Summa sidvisningar

torsdag 2 september 2010

Precis när jag trodde jag visste....

Skrev ju förra veckan om hur bra jag mådde. Precis när jag trodde jag visste varför jag gjorde det så blev det helt tvärtom.
Gick hem från jobbet med huvudvärk och på torsdagsmorgon var den hemsk.
Fick akupunktur och det släppte i nacken men ansiktet värkte fortfarande så var och köpte näs-skölj och försökte få bihålorna rena och friska.
Som ett brev på posten kom sen värken. I alla leder, dag och natt.
Så har varit hemma tagit det lugn i 6 dagar men det vill inte ge sig....
Min sjukgymnast säger att eftersom jag är så väderkänslig kan det vara för att nätterna är så kalla (+4)och dagarna så varma(+15) så det blir häftiga omslag för kroppen.
Igår onsdag gick jag till jobbet igen och det funkar, visst funkar det men har fortfarande ont och blir så fruktansvärt trött och måste sova middag varje dag.
Så bara att kämpa vidare.
Älskar sommaren, mådde så bra....

Idag startar kören igen. Jag ser fram emot att få nya sånger att öva på och redan på lördag ska vi sjunga i Maria kyrkan på lunchkonsert.
Det ska bli så skönt med sång-energi!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!