Summa sidvisningar

torsdag 23 september 2010

Allting ordnar sig !!


Det gör det alltid och ibland vet jag inte om det är för att jag oroar mig och försöker få det att bli bra eller om jag borde sluta oroa mig och lita på att det ordnar sig ändå?!!
Denna veckan var fullbokad och jag bara undrar hur det ska sluta innan veckan ens börjat.

Måndag hoppade jag över styrketräningen eftersom jag var där i lördags och det blev lite tätt annars.
Istället körde syrran och jag till Liv o Stils utförsäljning av Green House kläder.
Köpte 2 kjolar, ett linne, en kavaj och en väst för 250 kr! Skulle kostat 2400 kr som fullpris!
Efteråt vandrade vi med våra vovvar naturligtvis =)

Men på tisdagen orkade jag med både jobb, viktväktare och stick cafe och mådde som en prinsessa näe jag gick och la mig!
Hade 4 nya stickare som jag värvat till Per Helsas cafe. Så kul!!

Onsdag införde jag "Lugna onsdagen" när jag bara är hemma med Ceasar och tar långa promenader med honom utan att stressa iväg på nånting. Har haft akupunktur på fm där senaste halvåret och det är ju bra för mig men inte för stressen fram och tillbaka när man ska hinna promenera och laga mat innan jobbet.

Så ska försök få in det någonannanstans under veckan.

Idag torsdag är det både föräldramöte och kör ikväll och en kollega kom på att jag kunde ju ta komp.ledigt under dagen så blev det ju inte för mycket idag!
Tack A-M för omtanken!
Så här sitter jag i lugnet och ikväll mellan 17-21 får Ceasar va hos Angelica och Kim så bättre kan det inte bli!

Imorgon fredag har vi hel planeringsdag och fast jag vet att jag är totalt färdig efteråt tycker jag sådana dagar är jättekul!
Tänka planera utvärdera med kolleger.
Fm fika =)
Middag på lite mer =)

Och så fredagsfinal med Idol =)

Trevlig helg sen alla bloggvänner !!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!