Summa sidvisningar

söndag 19 september 2010

Valvaka


Sitter just nu framför tvn det är ju valvaka.
Ungefär som när det är melodifestivalen så kommer jag inte orka vara vaken tills resultatet är klart.Men jag har röstat, det känns som ett måste, rättighet eller skyldighet, vilket man nu vill kalla det.

Efter jag röstat idag körde Ceasar och jag ut till Lilleskog och vandrade med vinden
i ansiktet men oxå med sol och glittrigt hav.
Känns som man får kanna att det är höst nu, länge önskade jag att sommaren skulle komma igen. Den försvann för fort.

Något jag gläder mig åt är att jag får ha en ny jacka när kylan kommer.
Visst ser den härlig ut. Jätteskön!

Har ätit frukost på Espresso House oxå idag med Helen. Första gången hon var där, är skillnaden med att vara småbarnsmamma och att vara singel. (Fast många mammor fikar redan med barnvagnen bredvid sig nuförtiden.)Var en härlig pratstund vi fick iallafall.
jag har goa väninnor som jag tycker mycket om.

I onsdags var jag ute och åt pizza med B A så lite för mycket vetemjölsdeg denna vecka för viktnedgången.
Måste skärpa mig om jag ska bli av med de sista 2,5 kilona!!
Och det ska jag!!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!