Summa sidvisningar

tisdag 14 september 2010

Happy Jappy!



Här rensas det i lägenheten, rensas i förrådet och rensas inuti min kropp.
Oj vad det ger mycket ny energi!
Denna högen hämtade Öja ff till deras loppis så skönt att bli av med!!


Förra tisdagen när jag kom till viktväktarna fick jag min 4e stjärna!!
Det betyder alltså 12 kg!
Jag är så stolt över mig själv, det är så kul att se sig själv i spegeln =)
T o m i provrummet gillar jag speglarna vilket jag inte gjort på länge och vet många som inte gör.
Detta är min senaste belöning för att jag har karaktär och äter rätt.
Skulle bara prova men kunde inte gå hem utan den.
Kan man älska kläder :p (Flash 499kr)




I lördags var jag i Surbrunns Parken på dans!!
Ja det är sant!!
Oj vilken kväll...var kalkon buffé med potatisgratäng och Bröderna Stup spela och sjöng gamla godingar.
Sen spela Flamingo Kvintetten och Zekes och det var verkligen nostalgisk musik!
Jag var där med syrran och hennes vänner. Dansa nästan hela kvällen!
Blev bjuden på öl, jägermaister och kaffe o likör så var något snurrig och glad!
Blev så uppskattad och fick komplimanger och pussar i ett.
Nära nog förälskad men han var gift så jag får nöja mej med en underbar danskväll tillsammans iaf.
Gammal kärlek från i fjol var oxå där och flirta vilt, ha ha , han läser denna bloggen ännu sa han....

Hämtade Ceasar hos Karin efter midnatt man att sova efter all uppmärksamhet var inte lätt. =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var väl härligt med en sån häftig kväll.Grattis till
"tappade"12 kg.Jag har sagt det förut och säger det igen;Du är DUKTIG!!!
Kram/Solbritt



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!