Summa sidvisningar

lördag 19 februari 2011

Familjen lager


har jag känt sedan Helen och jag jobbade tillsammans på fritids i Sövestad. Då träffade hon Andreas och sedan dess har Ebba och Kajsa kommit till världen.
De är underbara vänner och en helt underbar liten familj.
Igårkväll var de här hos mig och det är bara så kul var gång vi ses, känns bara så rätt.
Jag hade gjort pizza och köpt fredagsgodis =)

Jag vet inte riktigt vad det är med mig och små familjer men de berör mitt hjärta så.
Har ju Linda och hennes familj med och de på jobb som är barnlediga som jag blir helt varm i hjärtat när jag träffar. Maria, Susanne, Camilla och kanske snart fler =)

Och så mina goa hundvakter Angelica och Kim som jag också tycker så mycket om.

Har ett hjärta överfullt med kärlek tror jag som vara svämmar över.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!