Summa sidvisningar

torsdag 24 februari 2011

Hemmakväll




Sitter hemma ikväll.
Körledaren har influensa så blev inget rep. Trist!
Ceasar gillar det skarpt, sover gott och lugnt i sin favorithörna. Han vet inte ens om att han skulle fått vara hos Angelica och Kim....
Det värsta är om det inte blir lunchkonsert på lördag. Jag känner sååå för att sjunga på hemmaplan!

Körde till Willys i eftermiddag och köpte lite nytt till kylskåpet. Bilen var varm och solen sken så Ceasar var med och väntade. Litet äventyr för honom med.
Köpte senaste numret av Plaza för den inkluderade en dvd med Jennifer Love Hewitt.
Gillar henne skarpt i Ghost Whisperer. Här var hon en "bortskämd tramsa" men en undehållande film iallafall i brist på sångkör...
Och slutet var så där gulligt romatiskt som man önskar det skulle va i verkligheten med.....

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!