Summa sidvisningar

söndag 13 februari 2011

Min lägenhet


Vill så mycket.
Orkar så lite.
Fixar lite i taget.
Det vet ni som följer min blogg och sett hur tv rummet med mys-soffan blev färdigt.
Köksgardin och nya köksdukar i januari.
Idag har diskbänken fått sin ansiktslyftning.
Bakmaskinen som ju inte används varje dag har fått flytta in i skåpet så det blev lite bättre plats att kunna fixa något i köket.

Har blivit lite gladare för att fixa mat sedan jag började äta rätt och inte bara stoppa i mig vad som helst när jag hade ont, var ledsen, var glad, behövde sällskap...
Ja anledningarna var många till att äta innan. Nu är det när jag verkligen är hungrig och försöker då äta så rätt som möjligt.

Dagens lunch blev två tortilla bröd med gravad lax, brie ost, svamp och tomat och gott bubblande vatten från min Soda Stream.
Mätt och belåten.
Humdpromenad i kyligt Ystad.
Äpple och kaffe när jag kom hem.
Jag har det bra.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!