Summa sidvisningar

torsdag 3 februari 2011

En dag


En dag hann jag jobba denna vaeckan innan nästa bacill flög in i min mun.

Tisdag var jag först på morgonen på Viktväktarna och fick denna fina stjärna vilket visar att jag nu är guldmedlem =)
Nyckelringen fick man när man nått 10%,
nyckeln vid målvikt
och stjärnan nu och en varje år jag håller vikten.

Ska skriva min viktväktarhistoria nu och skicka in så kan man om man har tur få bli stajlad och ännu bättre bli uttagen till "Årets viktväktare" och vinna en resa till New York.
Detta hade varit något!

Sen jobbade jag. På Draken. Tisdag är vår temadag och jag och min grupp ritade djur till skogen där de 7 dvärgarna bor.

På kvällen träffade jag Solbritt på E.H och firade hennes 63 års födelsedag med en liten present.
En lika trevlig stund som alltid. Medan vi pratade blev jag irriterad och hes i halsen.

Så onsdag morgon vaknade jag utan att få fram ett enda ljud!!
Jag skicka sms till Jane "min närmast anhörig" på jobb -så hon sjukskrev mig.
Och så var jag tyst.
Hela onsdagen.
Hela torsdagen.
Men på kvällen körde jag till Skårby och satt med tyst på övningen men fick ju ändå lite inpräntat hur det skulle va och jag fick närvaro registrerat....

Fredag stod jag på benen igen=)
Hade heldag i aulan på Västervång.
Föreläsning om att fånga inlärningsprocesser i samband med att Läroplanen reviderats.Fick lunch på Lite Mer och till kaffepausen på em hade Jane fixat kladdkaka och jag satte på kaffe när jag var hemma om och rasta Ceasar.

När jag kom hem vilade jag nån timme och sen bar det av till Malmö och hämtade David.
Första besöket i år.
Här är vi på nya City Tunneln.
Jag måste ju ha en kopp kaffe på Espresso House innan vi kör mot Ystad igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så gammalt det ser ut när man ser
63 år "satt på pränt".
Kram/pensionären



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!