Summa sidvisningar

måndag 18 april 2011

Lite tidig Påsk



Eftersom jag planerat åka till Borås i påsk var jag hemma hos mamma och pappa på lite påskfirande redan denna helgen.
De hade fixat med festmiddag för min skull med laxsmörgås och kalkonfile med svamp broccoli ärtor pressad potatis och bearnaise sås.
Så festligt.
Första gången i år som vi även kunde sitta utomhus senare efter promenaden och dricka kaffe.
Jag städade även bilen och pappa hjälpte till och putsade lite =)



I fredag svar jag ute och fikade med Solbritt och Kerstin.
Fick denna lila söta påse av Solbritt med hem som innehöll en söt liten höna och äggljus.
Jag älskar ju presenter =)


Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!