Summa sidvisningar

måndag 18 april 2011

Ledig måndag

Idag har jag komp ledigt.
Så denna vecka blir det bara tre arbetsdagar innan jag ska köra norråt.
Längtar efter mina barn och bonusbarn däruppe =)
Idag tog jag två timmars promenad på fm lite i naturen och lite på stan. Använde min instagram eftersom solen sken och det är så kul att föreviga ögonblick då.Många båtar som ligger och väntar på sommaren.
Här blev den unga tjejen påkörd av tåget och många tänker på henne just här.
Småbåtshamnen byggs om.
Ett av mina drömhus vid teatern.
Den fulaste påskprydnaden jag nånsin sett...
Tog en kopp kaffe med från Max och satte mig på bänken på torget och njööööt!
Sen blev det ännu mer promenad. 40 minuters runda med Ceasar genom Norra promenaden.
Mina fina ankor. Jag gillar dem!
Och till sist det allra finaste kortet .Min Ceasar bland all scilla. Han klär verkligen i blått =)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!