Summa sidvisningar

torsdag 14 april 2011

Torsdag kväll i april

Torsdag kväll i april

Ligger vaken en sen kväll
I karlavagnens timma
Jag låter tankarna vandra
Och går in i drömmarnas dimma

Där är du nära, så nära intill mig
Där betyder vi mycket för varann
Vi har en fin stund tillsammans
och du håller tryggt min hand.

Jag ber dig om du har något att berätta
Om det är något jag inte vet
Dela dina tankar och funderingar
Ha ingen hemlighet

Jag vill veta vad du tycker
Och lyssnar mer än gärna på dig
Jag är nyfiken och undrar
Du, Vad tycker du om mig? 

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop


Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!