Summa sidvisningar

fredag 15 juli 2011

Fredag igen

Vaknade och bara slumrade till och från idag.
Är en sån skön känsla att veta att man har semester och inget bestämt för dagen...
Min telefon ringde och jag fick frågan hur det var med mig?
Jag älskar de samtalen, skulle kunna vänja mig vid dem,
men ännu så länge blir jag lika förvånad var gång....
Så tacksam för vänner som bryr sig...
Sa att jag tänkte ta en tur till Sjöbo Marknad och direkt efter frukost gjorde vi det jag och Ceasar.
Var inte mycket folk där så tidigt så det blev en tre fyra rader vi vandrade i lugn och ro innan regnet kom då körde vi hem igen.

Här hemma fixade jag ihop ett långt brev till FK för omprövning av mitt särskilda högriskskydd som jag haft sedan jag började arbeta igen och slipper då karensdag men nu tyckte de att jag inte varit hemma tillräckligt mycket för värk och att feber, förkylning, magsjuka och annat inte gällde.
Herregud! Jag har ju värk alltid....
Hoppas att de ändrar sig men har svårt att tro det.

Sen gjorde jag semesterns mål klart.
Fixade min diktsamling.
Ska skicka till ny förläggare och hade en ny ide som jag förverkligade.
Har gjort det som kort i en pärm som man kan öppna.


1 kommentar:

Anonym sa...

Så spännande.Jag hållr tummarana.
Kram/Solbritt



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!