Summa sidvisningar

lördag 30 juli 2011

Köpenhamn

Jag tycker om att köra över bron till Danmark!

Parkerade på ett nytt ställe för parkeringshuset vid Rådhusplatsen var riven!


Inuti Fields fikade vi på Mamma Mia: Kaffe och blåbärsmuffins till 11 kaffet =)


Har varit en härlig semester mest av allt iallafall även om det regnat bort många dagar nu på slutet.
Har haft en lugn skön semester med mycket tid att återhämta mig på.
Träffat släkt och vänner i lagom dos och varit på små mysiga utflykter som passar mig.

Den största blev i onsdags när David och jag lämnade bort Ceasar till Angelica och Kim och hade 10 timmar på äventyr i Köpenhamn.

Fields/ med alla dessa roliga affärer på ett ställe
Ströget/ blev de butiker som David ville kolla i.Jag är glad för bara Systrarna Grene där jag bl a hittade en liten blå sticke-korg=)
Magisin de Nord/ cafe Joe and the Juice
Netto/ efter Ströget återvände vi till den lilla butiken utanför Fields där vi köpte vin och vatten bl a för att göra slut på danskaväxelpengar.
Avslut på Ilva med kvällsmacka på Espresso House och sista stopp på Svedala Outlet i Sverige.
Var totalt slut när jag kom hem och naturligtvis dagen efter och sen migrän dagen efter det.
Men hela dagen vi var iväg var en underbar dag med värme, sol, gott humör, shopping, fika.
Ja såååå gött!! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!