Summa sidvisningar

fredag 22 juli 2011

Mycket regn nu




Så trist.. ville sitta på bryggan fler dagar.... ;(

Hittat på lite kul iallafall dessa dagar.
Varit på övernattning hos mamma och pappa, varit på frukostmöte, vandrat i Simrishamn.
Fikat hos syrran, träffat Wallintjejerna =)
Lyssnat på Wives i kyrkan en kväll.
Druckit kaffe på Espresso House.
Hjälpt och varit sällkap till nyopererad vän.
Kokat rabarber.
Bakat kokoskakor.
Knutit armband.
Twittrat med goa twittervänner.
Gått långpromenader sent på kvällen.
Dagarna bara går men jag har absolut inga problem med att fylla dem...

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!