Summa sidvisningar

torsdag 14 juli 2011

Regn på min semester


Så fort det blir lågtryck säger min kropp ifrån, ända ner i tårna värker alla leder och huvudet får stålband runt pannan. Knäppt men bara att tacka och ta emot.
Igår trotsade jag kroppen och gick med Solbritt till Bokcafet och åt cheesecake
Lite ny vän-energi gör ju bara att man mår bättre.
Och att prata av sig hjälper alltid!
Tack vännen <3

Idag trotsade jag igen med att följa med ut till Källesjö på fm och fika med tre barnlediga mammor.
Är så gulligt av dem att låta mig vara med. Trivs med både dem och deras barn.
Vi åt nybakat bageribröd och pratade ett par timmar. Mysfaktor 10.

Sen tog jag regnkappan på och vandrade med Ceasar i ösregnet så vi var blöta rakt genom båda två.
Om inte min kropp varit så knäppt så tycker jag att regn kan vara riktigt mysigt faktiskt.
Sen har jag röjt i mitt skåp i sovrummet och skänker lite igen som bara ligger år efter år till ingen nytta. Känns oftast bra att bli av med det och få plats med något nytt. =)

Nu äter jag micropopcorn när jag bloggar och funderar på vad det ska bli till kvällsmat.
Tänk om man haft någon som fixade det och man kunde bara låta bli att behöva tänka på det ens.
Önsketänkande....


Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!