Summa sidvisningar

onsdag 28 september 2011

Aktiviteter

Som veckan är planerad nu med fasta tider på jobb känns det som det är enklare att klara av kvällsaktiviteter. Har ordentlig siesta de flesta eftermiddagar och somnar oftast en stund då. Denna vecka är det
•akupunktur månd. 16.30.
•Medicinsk yoga tisdag 18.00.
•Bassängträning onsdag 18.00
• kör torsdag 18.30
•bio fredag 19.00
Min läkare sa att varje gång du lägger till en aktivitet måste du ta bort en.
Hm. Får väl se hur länge det funkar. Men ännu så länge är det ok iallafall.
Idag onsdag har jag dessutom varit hos Dana, Nellies matte, i tre timmar. Hon bjöd mig på sushi lunch. Det var premiär för mig. Har länge velat prova men inte haft någon att göra det med. Hon lärde mig hur det skulle gå till och vi åt med pinnar. Är verkligt glad för denna nya upplevelse!
Nästa vecka tillkommer även stick café tisdag efter yogan. Ojojoj. En dag i taget.
Gonatt!
Kramar!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!