Summa sidvisningar

fredag 2 september 2011

Tröttsamt

Så trött på att skriva om mina sjukdagar. Varje dag är dagar som inte kommer tillbaka. Dagar som är mitt liv. Och det finns så mycket jag vill i detta liv. Saker som inte kan bli till verklighet när kroppen stoppar mig.
Så försöker göra något som är viktigt varje dag iaf. Igår blev dagen; film, promenader och köksbestyr. Som extra blev en cd med meditation som jag beställt med Benny Rosenqvust. Han har väldigt mysig skånsk mjuk röst och helt nya resor i sinnet.
Har inte fått in varken den eller spikmattan i min vardag men nu ska jag planera in det med början en dag i veckan.
Är viktigt och känns bra. ;)
Fick hoppa över bassängträning och kör och personalmöte denna vecka. Känns inte alls bra ;(
Livet.
Detta är mitt liv.
Vissa val är inte mina.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!