Summa sidvisningar

söndag 25 september 2011



Hela denna sommar har jag låtit håret bara växa och trivts med att vara lite lufsig och ovårdad.
Därför har håret hunnit växa några centimeter och när jag gick till frisören nu i förra veckan kunde hon fixa en ny frisyr till mig.
Är själv väldigt nöjd och trivs i den och när jag la ut denna bilden på facebook fick jag 42 stycken gilla och kommentarer på den.
Är ju alltid kul med bekräftelse även om huvuvdsaken är att jag själv är nöjd med mig.

Efter klippningen den frredagen hade jag akut tid på Hälsobacken för det värkte i örat igen.
Hade ju hörselgångsinflammation i det örat i juni och jo så var det igen! I båda öronen!
Sköterskan denna gång upplyste mig om hur viktigt det var att ha vadd i öronen vid bad och på vägen hem kom jag på att ja, jag har ju börjat bassängträna denna höst så det är ju det vattnet som är fullt med bakterier och inte passar mina känsliga hörselgångar!
Stannade hemma måndag tisdag men sen har jag jobbat med örondroppar och tussar i öronen men idag 10 dagar senare tycker jag fortfarande inte att det känns riktigt bra men det spränger inte lika mycket iallafall.

I tisdags kväll när jag bestämt mig för att jobba igen dagen efter var jag på höstens första stickcafe med Eva B. Karin Glenmark var där med 2 vänner och sen droppade det in ett par bord till med stickande gäster.
Är så hiiimla mysigt!!
Stickar just nu ett par sockor med 5 stickor men det är inte så kul ska hitta på något annat snart,,,

På onsdagkvällen var jag på Espresso House med Solbritt och Kerstin T som gift sig och numera hette Nilsson =) Det var en guldstund.
Var ett tag sen jag var på Espresso House försöker ju hålla min vikt och helst lite ner till så då får man låta bli dessa underbart goda chailatte men denna kväll blev det en och en Ceasarsallad till..

Torsdag innan kören och lämnande av Ceasar till underbara hundvakterna körde jag upp till Patrik min Homeopat som hjälp mig med Ceasar.
Hade köpt en låda med massa gott i som tack till honom.
Vin, tre sorters ost, två olika kex, marmelad, oliver och choklad.
Det är han värd för Ceasar mår så mycket bättre, har lite eksem bara och äter absolut ingen medicin ju!



Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!